Inbjudan till Frukostmöte med Gråbo Centrumförening!

Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att kickstarta din dag, inspireras och bidra till vår gemenskap!

🗓 När: torsdag den 9 april 2026  

Tid: 08.30 09.30  

📍 Plats: Mjörnbo Café

Vi bjuder in dig till en energifylld frukost, där vi kommer att dyka ner i de spännande möjligheterna för vår verksamhet. Ditt engagemang och dina idéer är avgörande för vår framtid, så kom och dela med dig!

🍵 Vi bjuder så klart på kaffe/te och goda mackor för att ge dig en härlig start på dagen!

Denna gång har vi nöjet att välkomna Agneta Lindberg, som är ny verksamhetschef på Närhälsan i Gråbo. Passa på att lyssna på hennes visioner och tankar kring hur hon planerar att utveckla vår hälsovård och göra Gråbo ännu bättre!

Tillsammans kan vi göra skillnad! Varmt välkomna till en morgon full av engagemang, nya insikter och gemenskap! Ta gärna med en kompis!

Med vänliga hälsningar, Gråbo Centrumförening

 

Relaterade nyheter

Välkommen till underhållning och allsång på scen med Lennarts

Musikaffisch Lennarts🎶 Välkomna till underhållning och allsång på scen med Lennarts 🎶 Lördagen den 27 juni klockan 11.00-12.30 på Mjörnbotorget. Ta med dina vänner och familj. Lennarts är erfarna amatörer... Läs mer »

Nu är det dags igen. Den 30 maj klockan 11.00-12,30, kommer Hanna Olofsson från Alingsås och gästar oss och sjunger lugna, välbekanta popcovers Välkomna till Mjörnbotorget

... Läs mer »