Inbjudan till årsmöte för Gråbo Centrumförening

Vi har nöjet att bjuda in dig till vårt årsmöte där vi tillsammans ser tillbaka på året som gått och planerar för framtiden.

Datum: 11 mars 2025  

Tid: 18:00  

Plats: Mjörnbo Café

Gäst: Patrik Wendeblad (S) 1:a vice ordförande samhällsbyggnadsnämnden

Vi ser fram emot en givande kväll med intressanta diskussioner och möjligheter att påverka vår förenings framtid. Det kommer även att bjudas på kaffe/te och smörgåstårta.

Om du vill vara säker på att få smörgåstårta:) så vänligen anmäl dig senast 7 mars till eva.andersson@graboc.se

 Varmt välkommen!

Med vänliga hälsningar styrelsen för Gråbo Centrumförening

Relaterade nyheter

Välkommen till underhållning och allsång på scen med Lennarts

Musikaffisch Lennarts🎶 Välkomna till underhållning och allsång på scen med Lennarts 🎶 Lördagen den 27 juni klockan 11.00-12.30 på Mjörnbotorget. Ta med dina vänner och familj. Lennarts är erfarna amatörer... Läs mer »

Nu är det dags igen. Den 30 maj klockan 11.00-12,30, kommer Hanna Olofsson från Alingsås och gästar oss och sjunger lugna, välbekanta popcovers Välkomna till Mjörnbotorget

... Läs mer »