Nu har vi haft årsmöte i  Gråbo Centrumförening! Vi hade äran att ha Patrik Wendeblad, 1:e vice ordförande i samhällsbyggnadsnämnden, som gäst. Han delade med sig av sina tankar om vad Gråbo som ort betyder för honom i sitt politiska uppdrag.

Vi njöt också av härlig smörgåstårta och hade många bra diskussioner om framtiden. Nu ser vi fram emot att lämna 2024 bakom oss och sätta igång med vår beslutade handlingsplan för 2025.

Tack Lennart Lauenstein för att du skötte klubban på ett tryggt sätt och ett stort tack till värdparet som driver Mjörnbo Café för att ni gjorde mötet så trevligt! 💚

Låt oss fortsätta arbeta tillsammans för att göra Gråbo till en ännu bättre plats! 🌼✨

Relaterade nyheter

Välkommen till underhållning och allsång på scen med Lennarts

Musikaffisch Lennarts🎶 Välkomna till underhållning och allsång på scen med Lennarts 🎶 Lördagen den 27 juni klockan 11.00-12.30 på Mjörnbotorget. Ta med dina vänner och familj. Lennarts är erfarna amatörer... Läs mer »

Nu är det dags igen. Den 30 maj klockan 11.00-12,30, kommer Hanna Olofsson från Alingsås och gästar oss och sjunger lugna, välbekanta popcovers Välkomna till Mjörnbotorget

... Läs mer »